Verkkoasiointi
Etelä-Karjalan työllisyysalueen henkilöasiakkaan chat
Etelä-Karjalan työllisyysalueen Henkilöasiakkaiden chat-palvelussa annetaan neuvontaa ja ohjausta yleisellä tasolla työllisyysalueen palveluista ja asioinnista. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua.
Chat aukeaa Etelä-Karjalan työllisyysalueen verkkosivuilta Henkilöasiakkaiden palvelut sekä Asiointi ja yhteystiedot. Asiantuntijamme vastaavat chatissa maanantaista perjantaihin klo 10-14.
Työmarkkinatorin verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä voit kysyä neuvoa myös Työmarkkinatorin henkilöasiakkaan chatista.
Verkkosivu
Siirry verkkoasiointiinPalveluajat
maanantai–perjantai 10.00-14.00
Toimipiste suljettu (Suljettu) (10.10.2025)